In het kort

Mathieu De Ruyck is een digitale evangelist en ondernemer met een bijzondere interesse voor marketing en evenementen. Hij is een meester in alles wat gecommuniceerd en gevierd moet worden.

 

CV

CV van Mathieu De Ruyck

Grieks-Latijn – 2004 (Sint-Jozefscollege te Aalst), Economie Moderne Talen – 2008 (Petit Lorrain te Oostduinkerke), Français des Affaires – 2008 (Institute de Tourraine te Tours), Business English – 2008 (ELC te Bristol), Financiën- en verzekeringswezen – 2009 (Arteveldehogeschool te Gent), KMO-management – 2012 (Hogeschool Gent te Gent)

Voorzitter bij Unum (2017 – heden), bedenker bij Luxewinkel.be en andere concepten (2009 – heden), werknemer bij Ryhove (2017 – heden), afwasser bij Den Abazjoer (2017 – heden), organisator bij Bal der Bals (2009 – heden), organisator bij Bal du Zoute en andere evenementen (2009 – 2013), zaakvoerder bij DR Projects (2009 – 2013), , bber bij Le Phare (2009 – 2010), commis bij Le Petit Bedon (2007 – 2008), commis bij kinders Siska (2005-2007)

Computervaardigheden, doorzettingsvermogen, hoogbegaafd in informatieverwerking, resultaatgericht en zin voor nauwkeurigheid, expertise web en sociale media, evenementen organiseren

Mathieu De Ruyck op het web.

Meester in alles wat gecommuniceerd of gevierd moet worden.